wtorek, Listopad 12

Chcesz poprawić wizerunek firmy? Wypróbuj spersonalizowane opakowania kartonowe!

0

Pudełka produktowe już dawno przestały pełnić funkcję zwykłej skrzynki, w której po prostu dowozi się towar do klienta. Spersonalizowane opakowania kartonowe można wykorzystać do promocji biznesu. Co warto o nich wiedzieć?

Spersonalizowane opakowania kartonowe – jak z ich pomocą wypromować biznes?

Opakowania produktowe odgrywają bardzo ważną rolę w e-commerce. Dzięki nim możliwa jest przede wszystkim bezpieczna wysyłka produktów do klienta. Bez ryzyka, że coś uszkodzi się w trakcie transportu lub przesyłka zostanie zdekompletowana. Kartonowe pudełka mogą zostać także wykorzystane jako nośnik reklamowy. Ich wygląd można dowolnie zaprojektować, dzięki czemu nadają się one jako profesjonalna i zarazem praktyczna, firmowa wizytówka!

Spersonalizowane opakowania (z języka niemieckiego verpackungen) mogą przyczynić się do zbudowania pozytywnego wizerunku marki oraz pomóc osiągnąć cenną przewagę konkurencyjną. Współcześni konsumenci doceniają przede wszystkim te pudełka, które są niestandardowe. Jak ich zaskoczyć?

Spersonalizowane opakowania kartonowe – jak zaskoczyć klienta?

Nietypowe opakowania produktowe to świetny sposób na to, by przykuć uwagę klienta i zaskarbić sobie jego zaufanie. W ten sposób można podarować klientowi coś więcej niż tylko proste pudełko fasonowe (z języka niemieckiego faltkarton). Jak zaskoczyć klienta?

O oryginalności mogą zadecydować takie cechy jak:

  • Wyposażenie pudełka w pokrywkę,
  • Zamontowanie w pudełku wysuwanego dna,
  • Wyposażenie pudełka w przegródki,
  • Nietypowa kolorystyka,
  • Rozbudowanie pudełka o kilka modułów.

Niektóre firmy stosują wiele różnych rodzajów opakowań po to, by zapaść klientowi na długo w pamięć. Inne wykorzystują opakowania do odświeżenia wizerunku marki lub do promocji nowych produktów. Kartonowe pudełko można potraktować jako element kampanii reklamowej lub zapakować w nie limitowane serie produktów. Poprzez jego wygląd można także podkreślić charakter produktu (np. naturalne pochodzenie kosmetyków). Każda z tych metod jest dobra, by wywołać efekt „wow” i zachęcić klientów do zakupu. Mówi się, że „jeśli Twojego biznesu nie widać, to znaczy, że on nie istnieje”. Zadbaj więc o to, by być widocznym na rynku i zainwestuj w spersonalizowane opakowania kartonowe dla swojej marki!

Udostępnij.

Komentowanie wyłączone