poniedziałek, 19 kwietnia

Jak reklamować się w internecie?

0

Twój sklep internetowy jest już gotowy? Ma wszystkie produkty i opisy, idealny motyw, panel klienta i koszyk? To teraz czas na to, aby odpowiednio go rozreklamować. To bardzo ważne, jeśli chcesz zaistnieć w sieci i zarabiać duży pieniędzy. W tym artykule dowiesz się co musisz zrobić, aby to osiągnąć.

Zacznij blogować

Prowadzenia bloga na swoim sklepie internetowym to dobry pomysł na jego promocję w sieci. Jednak musisz być konsekwentny i dodawać regularnie wpis. Pamiętając, aby miały one przynajmniej 2500 znaków. Ważne też, aby były ciekawie napisane i dotyczyły spraw z życia firmy.

Jeśli nie chcesz tego robić bądź nie masz czasu na poważne blogowanie to tego nie rób! Nie uzyskasz tego czego oczekujesz nie robiąc NIC.

Social media

Obecność w social mediach to bardzo dobry ruch dla twojego sklepu internetowego. Stwórz stronę na Facebooku albo profil na Instagramie i zacznij od promowania wśród swoich znajomych. Już na starcie zyskasz kilkaset polubień co będzie bardziej wiarygodne dla nowego potencjalnego klienta. Warto też skonfigurować stronę firmową w Google+ co umożliwi Ci korzystanie z innych wartościowych usług Google.

Do paczki dodawaj gratis

Fajną opcją będzie dodanie do każdego zamówienia gratisa, który na pewno pozostawi miłe wspomnienie o twojej marce w głowie klienta. Na pewno wróci on ponownie zrobić zakupy w Twoim sklepie. Warto taki gratis spersonalizować np. dołączając coś słodkiego zapakowanego w opakowanie podpisane nazwą marki czy ręcznie opisanej kartce, w której dziękujemy za zakupy w naszym sklepie internetowym.

Wykorzystaj recenzentów w social mediach albo blogach

Kolejnym dobrym pomysłem do skutecznego promowania sklepu internetowego jest współpraca z osobami istniejącymi w serwisach społecznościowych lub blogach. Niezależnie jaki produkt oferujesz zawsze znajdzie się ktoś kto będzie chciał napisać poradnik czy wydać swoją opinie. Pamiętaj, również o tym, aby wspomnieć o wystawienie pozytywnej opinii swoim klientom kilka dni po otrzymaniu produkty bądź usługi. To one mają duży wpływ na dalszą sprzedaż.

Obsługa klienta

Wartościowa i profesjonalna obsługa klienta to kolejna opcja na promowanie sklepu internetowego. To zadowoleni klienci polecą Twoją stronę internetową znajomym czy rodzinie, którzy później prawdopodobnie zrobią zakupy. Pamiętaj, aby szybko odpisywać na pytania i rozwiązywać problemy, i być zawsze miłym.

Zobacz także: https://ogolnotematyczny.pl/papierowe-torby-z-logo-tani-sposob-na-cenna-reklame

Komentowanie wyłączone